Barn med cancer

Moderator: Peetra

Barn med cancer

Oläst inläggav anonym » 17 mar 2010, 11:01

Undrar bara om det finns nån förälder här som har eller haft ett barn med cancer?
Vill gärna komma i kontakt isåfall med er. Mitt barn har just fått en cancersjukdom o livet är helt upp o ner.
Snälla skriv om ni har någon erfarenhet o några råd eller vad som helst
Användarvisningsbild
anonym
Gemensamt konto

Re: Barn med cancer

Oläst inläggav Lilla Jag » 17 mar 2010, 15:13

Jag har inte själv barn med cancer men jag har en bekant som har och har vidarebefodrat åt henne att ni söker nån att skriva med! Sköt om er!
Lilla Jag
Guldmedlem

Oläst inläggav Mamma åt Issa » 18 mar 2010, 10:58

Hejsan.

Vi har en dotter somnu e 4½ år o hon har cancer..leukemi...ta gärna kontakt med mig om du har mycket du funderar över..var svårt då Isabelle insjuknade för oss eftersom d mesta går på finska i detta land o vi talar ju svenska visst kan vi finska men ändå!
Finns inte så många familjer med barn som har cancer som talar svenska som tur e förståss!!!

Camilla!
Pratsam mamma i mina bästa år :-) Väntar mitt andra guldkorn ;-)
Mamma åt Issa

Oläst inläggav mam07 » 19 mar 2010, 20:30

Hej,
Vi har inte erfarenhet av cancer, men jag har ett barn med flera funktionshinder och sjukdomar. Jag är också ledare för en stödgrupp för föräldrar till barn med specialbehov, Bamse-gruppen, där det finns åtminstone en familj med ett barn som haft cancer. Vi har vårt 1-årsjubileum nästa ons, 24.3 kl 17.00 där det ingår en föreläsning om anhörigas reaktioner och känslor och sorgbearbetning när det finns ett barn med en eller flera sjukdomar i familjen.
Ta gärna kontakt med mig om du vill komma med i vår grupp eller vill komma på föreläsningen. Jag vet inte var du bor men om du bor i Hfors-regionen så hoppas jag att du kan komma med.

H: Monica
monicabjorkellruhl@gmail.com
mam07

Återgå till Barn med särskilda behov