Berättelsen om Aku

För oss som har förlorat ett barn.

Moderator: mamma eva

Oläst inläggav Natasha » 06 nov 2006, 16:39

Westan, en lång kram från mig, och om det är möjligt vill jag också sända mina tankar till Aku på hans ettårsdag.

Natasha
Mamma till tre barn varav ett ännu är i dagis.
Användarvisningsbild
Natasha
Stamgäst
Stamgäst

Bli medlem, eller logga in! Medlemskap är gratis.

Oläst inläggav *Älvan* » 06 nov 2006, 22:47

Jag vill också skicka en stor kram till dig!! En riktigt hård omfamning! Hur har du det nuförtiden?
Jag önskar så innerligt att det kommer lite(mycket smittande) gravid bobbor mot dig!!! Så att er lilla Aku blir storebror och hans mamma äntligen får uppleva småbarnslivet!!
Jag gråter varje gång jag tänker på era upplevelser..Du,Natasha och många andra här på forumet känns så bekanta på nåt sätt..Då jag inte har så många "riktiga"vänner så känns ni destu viktigare för mig..Och er sorg känns djup också för mig..för fast jag aldrig har sett er så känner jag era ord,hur de borrar in sig i ens inre och stannar där.Ofta talar jag om er till en min goda vän,hur ni fastat i mitt hjärta.Hur jag önskar att allt ska "reda ut sig" för er..att ni ska få ut nåt annat ur livet än bara mycket sorg..
Ja,svammla är jag bra på..men pointen är att mina tankar finns hos er!!!

Du har inte skrivit så mycket på sistone..skriv gärna då och då för att jag vet att allt är någotlunda ok.

Kram!

och stora värmande tankar till er lilla pojke också!!
Användarvisningsbild
*Älvan*
Stamgäst
Stamgäst

Oläst inläggav någon » 09 nov 2006, 21:43

STOR KRAM från mig också. Tårarna bara flödar när jag läser om er stora sorg och längtan... :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: Ni är i mina tankar och böner!

KRAAAAAAAAAAAAM igen en gång!
någon
Mammapappa-proffs
Mammapappa-proffs

Oläst inläggav Westan » 11 nov 2006, 20:41

Tack för kramarna, de behövs verkligen!
Den senaste månaden har jag varit deprimerad och det förbättrar ju inte direkt chanserna att bli gravid. BLÄ! Nu mår jag lite bättre men fortfarande klarar jag väldigt dåligt av motgångar och stress. Jag kan sätta mig ner och stortjuta för ingenting och jag trivs inte alls med mig själv. Varje gång jag får höra att nån fått barn går jag sönder inuti.
Jag är inne på fjärde omgången Clomifen nu och om det inte lyckas nu går vi vidare med utredningar. Men jag vet inte hur jag ska orka då jag är så nere redan nu.
Jag måste nog ta mig i kragen och beställa tid till nån psykolog eller terapeut, annars vet jag inte var det här slutar...
Änglason nov. 2005
Passar på att leva livet medan jag väntar på mirakel
Användarvisningsbild
Westan
Mammapappa-proffs
Mammapappa-proffs

Oläst inläggav Lysmasken » 11 nov 2006, 22:46

Tårarna rinner :cry: :cry: Massor med styrkekramar! Ni finns i våra tankar!
Låt alla blommor blomma!

Son född 02/2003 och dotter född 02/2007
Användarvisningsbild
Lysmasken
wanna-be-bitch
wanna-be-bitch

Oläst inläggav *Älvan* » 11 nov 2006, 22:49

Oj stackars dig! :(
Tydligen finns det depression i luften.Jag som trodde jag sku flyta på moln nu då jag efter en tids väntan äntligen blev gravid fick då ett slag i ansiktet..
Har varit deprimerad i många år.De senaste åren har jag provat flere olika mediciner..just då jag hittade en som hjälper lite så kan jag inte längre äta av den.Eller enligt läkarna kan jag på minsta dos..men babyn tvingar mig varje gång att spy upp den..Så nu har jag mått absolut skit ett par tre veckor..förra veckan konstaterade jag att jag i princip hela tiden har våta ögon,säger jag nåt ens lite mer personligt tappar jag det totalt..Usch.
.Jag går hos psykolog eller va hon nu sen är..men förra gången satt jag nog där inne o grät hela timmen.. :wink: så alltför mycket blev inte sagt.
Jag önskar på riktigt att ni nu skulle lyckas!!!Men hur det än går den här gången så kom ihåg att vi är här och lyssnar!!!På riktigt!!
Stor kram!!
Användarvisningsbild
*Älvan*
Stamgäst
Stamgäst

Oläst inläggav Natasha » 26 nov 2006, 14:05

Två dagar kvar till Akus födelsedag. Jag tror vi är många som i våra tankar skickar honom våra gratulationer och lovar honom att vi ska försöka hjälpa mamma att orka. Jag tänker på er varje dag i den här extra svåra tiden.

Kram,

Natasha
Mamma till tre barn varav ett ännu är i dagis.
Användarvisningsbild
Natasha
Stamgäst
Stamgäst

Oläst inläggav Sjöstjärna » 28 nov 2006, 11:24

(,)
[]
[]
[]
[]
[]
Jag tänder ett ljus för Aku på hans ettårs-dag!
Många många kramar till hela familjen idag!
Sjöstjärna
Mammapappa-proffs
Mammapappa-proffs

Oläst inläggav Doris » 28 nov 2006, 12:06

Varma tankar till er på Akus ettårsdag. Jag tänder också ett ljus till hans minne.

Westan, du har många vänner på forumet som kommer ihåg. Styrka till hela er familj på denna extra svåra dag.
dotter 04/03, son 09/05
Doris
Mammapappa-proffs
Mammapappa-proffs

Oläst inläggav *Älvan* » 28 nov 2006, 12:38

Här sitter också jag och tänker på er!
Sköt om er!
Användarvisningsbild
*Älvan*
Stamgäst
Stamgäst

Oläst inläggav Maja T » 28 nov 2006, 13:40

Vi tänker på er i dag Westan.

Stor kram
Maja T

Oläst inläggav namakab » 28 nov 2006, 13:47

Jag tänder ett ljus till minne av Aku idag på hans ettårsdag. Samtidigt vill jag skicka kramar till hans mamma och pappa!
namakab

Oläst inläggav Titte » 28 nov 2006, 13:53

I vårt fönster brinner ett ljus idag till minne av Aku på han ettårsdag! Många varma kramar till Akus familj.
Användarvisningsbild
Titte
Stamgäst
Stamgäst

Oläst inläggav jennypenny » 28 nov 2006, 14:04

Stora kramar till Akus familj och ett ljus för lilla Aku.
Bild

Bild
jennypenny
Mammapappa-proffs
Mammapappa-proffs

Oläst inläggav acasia » 28 nov 2006, 14:14

Stora kramar härifrån också! Här brinner två ljus. Ett som jag tänt och ett som storasyster tände.
Minns gårdagen, dröm om morgondagen, lev idag!
Användarvisningsbild
acasia
Kvalitetskontroll-tant
Kvalitetskontroll-tant

FöregåendeNästa

Återgå till Änglabarn