Hur ofta kissar ni?

Diskutera sådant som har med vår kropp och hälsa att göra, till exempel kost, motion, sex och vikt. Barnens hälsa diskuteras i respektive forumgrupp.

Moderator: IdaLotta

Re: Hur ofta kissar ni?

Oläst inläggav Natasha » 11 jul 2008, 01:02

Typ hela tiden... Dricker jag något måste jag inom en halv timme på wc. Och varje natt en till två gånger och mera om jag är gravid. Det är jobbigt. Ca varannan timme dagtid blir det kanske. Mera ibland. Men jag ska försöka träna nu när jag läst lite inlägg här. Jag kan bli riktigt otroligt nödig med korta mellanrum ibland, speciellt vid mens.
Mamma till tre barn varav ett ännu är i dagis.
Användarvisningsbild
Natasha
Stamgäst
Stamgäst

Re: Hur ofta kissar ni?

Oläst inläggav Polispussaren1974 » 07 jun 2014, 00:53

Skulle du, Maja T, ännu "knäa" Läkarkandidaten år 2014, såsom du tänkte göra år 2008 och hur, går knäningsproceduren till från början till slut, för det skulle vara bra att veta sådär i förebyggande syfte, så man kanske kommer ihåg, att vara snäll med dig? Och är Era kissfilosofier på samma stadjum som år 2008, eller har radikala ändringar hänt sedan dess? Och har Lillasyster redan kommit från Kina till Maja T, eller har hon redan länge och -väl bott i knutarna, för jag lade märke till saken först igår.
Polispussaren1974

Föregående

Återgå till Kropp, hälsa och sex