Om porrsurfande

Diskutera sådant som har med vår kropp och hälsa att göra, till exempel kost, motion, sex och vikt. Barnens hälsa diskuteras i respektive forumgrupp.

Moderator: IdaLotta

Re: Om porrsurfande

Oläst inläggav Wilmina » 31 aug 2012, 12:31

Karl skrev:Instämmer, visst sk aman kunna tala om allt öppet. Men ingenting är svart och vitt och en fråga om t-skjortor elle rporrsurfande har trots allt lite olika nyans. Hoppas du förstår vad jag försöker säga.

Jo, jag tror nog jag förstår vad du avser men jag skulle ändå själva handla på ett annat sätt - och önska att min man också gör det på ett annat sätt :) Men vi är olika, det är ok, bara man vet hur det funkar i den egna relationen.
Tips på gratis och roliga aktiviteter, pyssel och evenemang i Helsingfors, Finland och på resa på engelska på freebutfun.wordpress.com.
Wilmina
Supermedlem
Supermedlem

Oläst inläggav Lottaz103 » 23 maj 2013, 08:54

Låt honom porrsurfa! Vi måste våga släppa loss lite och öppna upp för sådana här saker. Att han kanske onanerar till lite porr betyder ju egentligen ingenting! Gör det honom lyckligare så låt honom hålla på, för det kommer garanterat göra er lyckligare tillsammans.
Lottaz103

Oläst inläggav Pappadock » 08 okt 2013, 10:54

Vilken tur att han tycker om att titta på kvinnor, annars vore han inte hetero och inte heller tillsammans med dig. Och onanerande för män är inte samma sak som för kvinnor, för kvinnor verkar det så sensuellt på något vis när ni måste göra det så mysigt, för män är det som att gå på toaletten, man lättar på trycket så man inte exploderar.
Pappadock

Oläst inläggav hitchslap » 13 okt 2013, 12:14

Hejsan

Här kommer min första på post. Så här ligger det till varenda karl som existerar och har möjlighet så porrsurfar (förutom jag) och dom älskar sina kvinnor précis lika mychet iallafall som om dom inte skulle porrsurfa. Jag skulle inte ens lita på en karl som inte porrsurfar och misstänka att han något fel på sin sexualitet eller någon underlig religion iofs är all religion underlig men men.

Så relax fruar fröknar och ladies. Ni har en normal karl om han porrsurfar!
hitchslap

Oläst inläggav Wilmina » 28 jul 2014, 12:33

Tänkte på denna diskussion när jag läste detta: http://svenska.yle.fi/artikel/2014/07/2 ... rrimpotent. Vilka tankar väcker det?
Tips på gratis och roliga aktiviteter, pyssel och evenemang i Helsingfors, Finland och på resa på engelska på freebutfun.wordpress.com.
Wilmina
Supermedlem
Supermedlem

Föregående

Banner för våra hjärteinlägg

Återgå till Kropp, hälsa och sex