trohet och kyssar?

Diskutera sådant som har med vår kropp och hälsa att göra, till exempel kost, motion, sex och vikt. Barnens hälsa diskuteras i respektive forumgrupp.

Moderator: IdaLotta

trohet och kyssar?

Oläst inläggav anonym » 18 sep 2013, 19:48

Hej alla mammapapputar, jag har ett litet dilemma - känner mig så gammalmodig att det är pinsamt.

Vad kan man vänta sig för förhållningsregler egentligen i ett förhållande? Gråzonen som övergår till otrohet är ju otroligt bred, det är inte någon klar och skarp gräns. Det absurda är att jag ingalunda är någon ung eller oerfaren "nybörjare", men fortfarande så känns det oklart. Mitt dilemma handlar egentligen om den andra ändan av spektret, när börjar man glida in i gråzonen?

Den konkreta frågan är: när är pussar oskyldiga vänliga pussar och när övergår kyssarna till något som man har rätt att bli förnärmad över?

Jag skulle inte orka vara någon torrboll som begränsar den människa jag älskar. Därför detta dilemma.
Användarvisningsbild
anonym
Gemensamt konto

Re: trohet och kyssar?

Oläst inläggav Lysmasken » 23 sep 2013, 17:09

Jag tycker inte man ska pussas med nån annan än sin egen partner.Varför skulle man göra det? Om man känner "behov" av att pussas/kyssas med nån annan så är det väl nånstans lite fel i förhållandet eller på sig själv, varför gör man så? Visst, misstag kan hända och inte skulle det väl vara så farligt om det händer någon enstaka gång, men upprepat.. nej! Bekanta "pussar" jag bara på kinden och det är ju eg. inte pussar. . Eller vad det det du menade med pussar?
Kyssar är passionerade.. sånt hör till ett förhållande (eller då förstås om man är singel är det såklart helt ok :) )

Hälsar torrbollen :)
Låt alla blommor blomma!

Son född 02/2003 och dotter född 02/2007
Användarvisningsbild
Lysmasken
wanna-be-bitch
wanna-be-bitch

Banner för våra hjärteinlägg

Återgå till Kropp, hälsa och sex