Kyssar o sex i parförhållandet!

Diskutera sådant som har med vår kropp och hälsa att göra, till exempel kost, motion, sex och vikt. Barnens hälsa diskuteras i respektive forumgrupp.

Moderator: IdaLotta

Re: Kyssar o sex i parförhållandet!

Oläst inläggav anonym » 25 maj 2014, 14:12

Hur går det "landebo" ?
Jag är exakt i din situation, drömmer om en annan man då jag inte hemma får någon närhet eller respekt.
Känner mig som en tonåring, blir glad bara den andra mannen ger mig en blick, tittar på foton av honom på facebook flera gånger per dag osv :oops:
Den andre mannen vet inget om mina tankar, de finns bara i mitt huvud men kan snart inte hålla mig mera måste få visa honom att jag är intresserad! Samtidigt som jag är så fruktansvärt osäker. Efter 10 år i samma förhållande känns det som att ingen vill ha mig, hur skulle nu min "förälskelse" kunna bli intresserad av mig en urvriden 30+ mamma...
Användarvisningsbild
anonym
Gemensamt konto

Oläst inläggav bullamamma » 29 maj 2014, 06:56

anonym skrev:Hur går det "landebo" ?
Jag är exakt i din situation, drömmer om en annan man då jag inte hemma får någon närhet eller respekt.
Känner mig som en tonåring, blir glad bara den andra mannen ger mig en blick, tittar på foton av honom på facebook flera gånger per dag osv :oops:
Den andre mannen vet inget om mina tankar, de finns bara i mitt huvud men kan snart inte hålla mig mera måste få visa honom att jag är intresserad! Samtidigt som jag är så fruktansvärt osäker. Efter 10 år i samma förhållande känns det som att ingen vill ha mig, hur skulle nu min "förälskelse" kunna bli intresserad av mig en urvriden 30+ mamma...

Din ålder har ingen betydelse. De som e väsentligt e: Vill du verkligen börja något nytt innan du rätt upp me din egen karl? Jag tycker man ska först diskutera me sin partner o lösa problemen inom förhållande. O ev. parterapi om dåliga beteendemönster int går att bryta. Tycker int folk borde ha flera partners på en gång. De bara sårar o man vet själv hur de sku kännas om ens egen karl sku söka sig ti annan kvinna.

Jaaa va ska jag svara. Gemensamt tid me min karl saknas jag e på datan o flirtar o han ser på tv. Sexlivet e nu lika som tidigare. Inga kyssar o inget förspel. Sexakten ganska lika. De borde va så att vi spenderar tid på tumis men stämningen e åtminstone bra hemma just nu. Kanske för de att han int vet att jag flirtar på nätet. Terapeuten sa att jag får int ha kontakt me andra män alls. Jag måst stänga alla öppna dörrar va de de hette. Men så kunde jag int o ville int tillräckligt myky de. Ser nu ingen skada i de. Jag ha int flirta me någo singla män. Ha trott att de går bra om de e upptagna för då kan inget hända men ha märkt att så e int fallet. Även gifta män kan bli intresserade. Jag ha nog kommit ifrån tanken att de sku kunna bli någo me nån annan man. O min drömman skrev redan för länge sedan att han vill leva me sin fru tills döden skiljer dem åt men int fick de mej att lämna honom ifred för de. Jag har redan en familj: en egen karl o gemensamma barn o ett hus o en katt va mer behöver jag? Utan terapi så hade jag inte orkat leva som vi hade de. Skillanden e kanske den att jag int vill va otrogen o vill int såra min karl. O vi nu känner annorlunda för varandra än före terapin. Så rekomenderar parterapi.
bullamamma
Mammapappa-proffs
Mammapappa-proffs

Oläst inläggav anonym » 31 maj 2014, 13:32

Jag kunde inte hålla mig, uppstod ett tillfälle där alkohol var inblandat och jag gjorde ett närmande till min förälskelse... Fick ett bestämt och tydligt NEJ, vilken förnedrelse, jag skäms så fruktansvärt!!! :oops: Håller på att förgås flera gånger per dag när jag tänker på det inträffade! Hur skall jag någonsin kunna visa mig igen, ändå måste jag då vi jobbar inom samma företag.
Hemma är situationen värre än någonsin, kunde lite glömma det då jag mest tänkte på "förälskelsen" hela tiden men nu är jag bara irriterad, på mig själv såklart, men även på min man. Det bara kryper i kroppen som jag är rastlös och tanken på ett fortsatt liv tillsammans gör mig helt matt. Samtidigt som jag är för rädd, feg och fundersam för att splittra en familj och bli ensamstående.
Användarvisningsbild
anonym
Gemensamt konto

Oläst inläggav bullamamma » 01 jun 2014, 13:22

anonym skrev:Jag kunde inte hålla mig, uppstod ett tillfälle där alkohol var inblandat och jag gjorde ett närmande till min förälskelse... Fick ett bestämt och tydligt NEJ, vilken förnedrelse, jag skäms så fruktansvärt!!! :oops: Håller på att förgås flera gånger per dag när jag tänker på det inträffade! Hur skall jag någonsin kunna visa mig igen, ändå måste jag då vi jobbar inom samma företag.
Hemma är situationen värre än någonsin, kunde lite glömma det då jag mest tänkte på "förälskelsen" hela tiden men nu är jag bara irriterad, på mig själv såklart, men även på min man. Det bara kryper i kroppen som jag är rastlös och tanken på ett fortsatt liv tillsammans gör mig helt matt. Samtidigt som jag är för rädd, feg och fundersam för att splittra en familj och bli ensamstående.

Nå de va illa. Kanske han bara tänke att du va intresserad bara för att du va full. Man vet ju int. Jag ha vari helt ärlig. Drömmannen vet allt. Han ha då aldrig låtit mej tro att han sku känna någo för mej. Han bara ser på mitt yttre. De e int så kiva. Men de e nu sånt! Men jag ha ju bara skrivit de jag tänker o känner. Om vi sku ses så int sku jag vågat berätta de ti honom.

Jag tycker du måst reda upp de me din man för barnen lider om föräldrarna int har de bra ihop. Ni borde prata lugnt o sakligt om era känslor o behov.
bullamamma
Mammapappa-proffs
Mammapappa-proffs

Oläst inläggav bullamamma » 14 jun 2014, 17:27

Hoppas jag nu kan betee mej genom hela sommaren. De e väl då man kanske e avkopplad o dricker lite alkohol då o då o e ut bland folk. Känner att jag håller på att tappa kontrollen då sexlusten bara ökar o ökar o egen karl fortsättingsvis har så låg sexlust.
bullamamma
Mammapappa-proffs
Mammapappa-proffs

Oläst inläggav anonym » 27 jun 2014, 02:27

bullamamma skrev:Hoppas jag nu kan betee mej genom hela sommaren. De e väl då man kanske e avkopplad o dricker lite alkohol då o då o e ut bland folk. Känner att jag håller på att tappa kontrollen då sexlusten bara ökar o ökar o egen karl fortsättingsvis har så låg sexlust.

Känner igen dina problem, dock omvänt jag är mannen som vill med kvinnan som inte vill..upplever tiderna när det finns lite ömhet och sex så tänker man hela tiden på sånt, sjukt mycket så man blir nästan desperat och tankar finns att man är ensam på jorden hur lite man "får". Perioder när det är mera ömhet och sex så tänker man inte alls på det, det liksombara finns där och hör till och är självklart, funderar inte det minsta på andra. Otroligt hur hjärnan fungerar på oss människor...tror att folk som är i vår situation ofta har en kk för att orka genom situationen och hållas kvar i förhållandet som man inte vill avsluta :angel: nu kommer det säkert en massa moralsnack efter mitt inlägg men skrapar man på ytan så är det tyvärr såhär.
Användarvisningsbild
anonym
Gemensamt konto

Föregående

Banner för våra hjärteinlägg

Återgå till Kropp, hälsa och sex