Nu ska här brännas fett

För oss med tvillingar, trillingar, fyrlingar...

Re: Nu ska här brännas fett

Oläst inläggav snöblomma » 03 jun 2009, 18:48

Hej 8)

Nu är jag här igen börja med Gi igår igen har ju mina 5-6 kilon kvar men har inte gått upp de 4 jag gick ner sist.
Tänk om jag kommer ner mina sista 6 nu då har jag gått ner 30 kilo på 2 år :scared: :tumme: härligt.
Ska försöka köra hårt men det är både och när det är sommar för då grillas det ju mycket kött som är bra men så vill man ju svalka sig med en öl oxå nu som då och det går ju inte alls nu :roll: .

Hur går det för er andra har ni gått ner det ni tänkt?
Bild
snöblomma
Guldmedlem

Bli medlem, eller logga in! Medlemskap är gratis.

Re: Nu ska här brännas fett

Oläst inläggav Ylva-Li » 04 jun 2009, 08:51

:nepp:
Jag har så svårt att låta bli allt gott som finns. Köper sällan hem bakverk och sånt men råkar det finnas kvar efter att vi haft gäster så är det kört. Blir jag bjuden så är det inte en bit som gäller utan jag ska i princip smaka på allt :hm:
Löpningen går det bra med, nu orkar jag med 4-5 km. pass då jag springer hela tiden. Men jag vet att endast motion inte räcker för mej när det gäller att gå ner.
Den enda taktik jag har nu är att försöka "surfa på sötsuget", d.v.s. låta det där suget komma, känna efter hur det känns och vänta tills det går över :blink:
Och om det inte går över av sig själv, ja då finns det ju bara ett sätt att stilla det på...
Ylva-Li
Guldmedlem

Föregående

Återgå till Tvillingar och flerlingar