Min son är beväring!

För oss med barn i tonåren.

Moderatorer: IdaLotta, acasia

Min son är beväring!

Oläst inläggav Pipi » 08 jul 2008, 09:49

Ja så kände man sej plötsligt mycket äldre igen. :ledsen: Min äldste son ryckte in i Dragsvik igår och min värld gungade till när jag igen konstaterade att han inte är min lilla knubbis längre! Vart tog tiden han var liten vägen?? :scared: Han är ju vuxen och beredd att försvara vårt fosterland! Tror han kommer att fixa det utan problem. Han såg själv fram emot den här tiden.

Nån annan "gammal" förälder här med barn som är/har varit i armén? Skulle vara kul att ha nån att språka med om det hela. För mej som inte är uppväxt med det (född på Åland) så är det rätt jännä det här! :tumme:
Mamma till sex barn i åldrarna 23, 22, 19, 12, 11 och 4.
Pipi
Stamgäst
Stamgäst

Bli medlem, eller logga in! Medlemskap är gratis.

Re: Min son är beväring!

Oläst inläggav Katizi » 09 jul 2008, 18:28

Har ingen erfarenhet, men jag kan :ledsen: en skvätt med dej! Jag brukar bli alldeles tårögd ibland när jag tänker att mina småpojkar ska fara i arme'n en vacker dag! Hoppas det går bra där för honom och för dej där hemma! :kram:
Tripp2001, Trapp2005 och Trull2008
Användarvisningsbild
Katizi
Mammapappa-proffs
Mammapappa-proffs

Oläst inläggav Senja » 09 jul 2008, 20:43

När du vant dig vid att han är beväring, kommer du säkert att känna dig ung igen.
Det är förunderligt hur barnen hela tiden knappar in på sina föräldrar.... :hm:
Senja
Supermedlem
Supermedlem

Oläst inläggav Soli » 19 aug 2008, 07:15

Pipi skrev:Ja så kände man sej plötsligt mycket äldre igen. :ledsen: Min äldste son ryckte in i Dragsvik igår och min värld gungade till när jag igen konstaterade att han inte är min lilla knubbis längre! Vart tog tiden han var liten vägen?? :scared: Han är ju vuxen och beredd att försvara vårt fosterland! Tror han kommer att fixa det utan problem. Han såg själv fram emot den här tiden.

Nån annan "gammal" förälder här med barn som är/har varit i armén? Skulle vara kul att ha nån att språka med om det hela. För mej som inte är uppväxt med det (född på Åland) så är det rätt jännä det här! :tumme:

Min son rycker in i Dragsvik i Januari 2009. Det är inte långt dit heller !
Soli
Supermedlem
Supermedlem

Banner för våra hjärteinlägg

Återgå till Tonåringar