Gästskribent på forumet.

Vi är en finlandssvensk gemenskap bestående av föräldrar och blivande föräldrar. Denna kategori är för oss som har åsikter om webbsidorna, gemenskapen och forumet som döljer sig under samlingsnamnet mammapappa.com,

Moderator: Peetra

Gästskribent på forumet.

Oläst inläggav Peetra » 25 feb 2011, 21:13

Mikaela Sonck som är redaktör för boken UTAN ska gästa oss i kategorin Planera graviditet - svårt att få barn helt snart. Ämnet är känsligt och jag och Tove är väldigt glada över att Mikaela i samband med utgivningen av boken UTAN vill parata om boken och ämnet med de mammapappare som är/har varit i samma svåra situation. Ofrivillig barnlöshet är så hårt och kallt och vi önskar att ingen ska behöva tro att de är ensamma. För ingen mammapappare ska behöva vara ensam. :kram:

Jag ser den barnlöshet som vi diskuterar mest här på forumet mest som ofrivillig barnlöshet, men Mikaela är verkligen insatt i ämnet. här ett litet citat av henne.

http://www.soderstrom.fi/Book.php?id=12 ... nalcontent skrev:Barnlöshet är fortfarande snudd på tabu trots att otaliga kvinnor, och män, lever ensamma utan barn eller i parförhållanden utan barn. Det finns par som på alla tänkbara sätt försöker få barn, och de som gör allt för att inte av misstag låta ett oönskat embryo slå rot. Barnlösheten har många sidor. Många ofrivilligt barnlösa har svårt att tala öppet om sin infertilitet och frivilligt barnfria irriteras över att tvingas motivera sina val om och om igen.

Vi hoppas att ni uppskattar hennes besök här!

hälsn. Peetra och Tove.
Användarvisningsbild
Peetra
Kvalitetskontroll-tant
Kvalitetskontroll-tant

Re: Gästskribent på forumet.

Oläst inläggav Peetra » 28 feb 2011, 23:49

Nu är boken tillgänglig i Söderströms webbshopp, till reducerat pris.

Som forumit får du en extra 10 % rabatt, om du använder lösenordet
Kod: Markera allt
provrör
Det är shysst, tycker jag! :clap:

Klicka på Köp, Gå till köpkorgen, Fyll i dina uppgifter och längst ner på sidan fyller du i kampanjkoden provrör för att få din mammapappa-rabatt! =)
Användarvisningsbild
Peetra
Kvalitetskontroll-tant
Kvalitetskontroll-tant

Återgå till Om mammapapputerna