Ladda upp bilder till "säljes"

Vi är en finlandssvensk gemenskap bestående av föräldrar och blivande föräldrar. Denna kategori är för oss som har åsikter om webbsidorna, gemenskapen och forumet som döljer sig under samlingsnamnet mammapappa.com,

Moderator: Peetra

Ladda upp bilder till "säljes"

Oläst inläggav juliett » 11 apr 2011, 16:37

Finns kanske en liknande tråd, men hittade inget som passade mitt problem. Jag får inte bilder uppladdade till "säljes", det står att bilden är ogiltig. Vad gör jag för fel?
Våra fina :love: 13.7.2010 & 26.2.2013 :love:
juliett
Supermedlem
Supermedlem

Re: Ladda upp bilder till "säljes"

Oläst inläggav Sweetwillow » 11 apr 2011, 17:20

Jag brukar inte ladda upp direkt till forumet - utan använder mej oftast av http://www.aijaa.com. Man kan ladda upp bilder där gratis och förminskar dem automatiskt till den storlek man valt sen kan man länka bilderna till forumet.
Busarna 06/07, 09/08 & 10/10!

Ab imo pectore ♥ - min blogg
På Twitter
Användarvisningsbild
Sweetwillow
Stamgäst
Stamgäst

Re: Ladda upp bilder till "säljes"

Oläst inläggav Peetra » 03 maj 2011, 22:37

Jag är på långresa, så jag har inte sett den här tråden tidigare, ursäkta att det tog så här länge. Hurudan typ av bilder är det problem med, kan TS sända mig ett exempel per e-post till peetra.mammapappa@gmail.com På så sätt kan jag kolla vad som är fel och ifall det kan rättas till ifall det kanske är allmänt förekommande problem. Allmänna krav på bilderna är att de ska vara mindre än 1000x1000 pixlar stora.

Om man inte vill använda sig av just aijja eller forumfunktionen för uppladdning av bilder, så finns det massa andra tjänster också, jag har gjort en lista på de jag stött på eller blivit tipsade om; http://lekforum.com/viewtopic.php?f=2&t=424
Användarvisningsbild
Peetra
Kvalitetskontroll-tant
Kvalitetskontroll-tant

Återgå till Om mammapapputerna