Editha
Moderator: mamma eva
Editha skrev:Vem är här ännu som väntar på sin lilla?
Idun skrev:Jag är ännu här och väntar, 37 + 3. Var också på rådgivning idag. Huvudet var långt neråt,fast det känner jag ju själv också. Ska väl börja packa BB-väskan snart. Undrar bara när de på rådgivningen två gånger sagt att man inte ska ta med bebins saker när man först kommer in, eftersom det inte finns plats, utan det får partnern hämta sedan. Men lite bebiskläder och några blöjor kan man väl ta så man har, fast man inte tar för hela sjukhusvistelsen...
Klösamaja skrev:Idun skrev:Jag är ännu här och väntar, 37 + 3. Var också på rådgivning idag. Huvudet var långt neråt,fast det känner jag ju själv också. Ska väl börja packa BB-väskan snart. Undrar bara när de på rådgivningen två gånger sagt att man inte ska ta med bebins saker när man först kommer in, eftersom det inte finns plats, utan det får partnern hämta sedan. Men lite bebiskläder och några blöjor kan man väl ta så man har, fast man inte tar för hela sjukhusvistelsen...
Lägger näsan i blöt i er tråd... Idun, babyn använder ju sjukhusets kläder och blöjor får man också på sjukhuset så inte behöver man ta med såna inte. Man behöver bara det som babyn tar på sig när ni åker hem, han/hon kan ju till och med ha sjukhusets blöja på sig under hemfärden.
Återgå till Gravid - månadsgrupper
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster