Mars 2016

Vet du i vilken månad ni väntar ert barn? Gå in på månadsgrupperna tillsammans med andra som kommit lika långt i graviditeten!

Moderator: mamma eva

Mars 2016

Oläst inläggav anonym » 21 jul 2015, 20:04

Nån fler som redan insett att de (förhoppningsvis) blir föräldrar i mars? Vore kul med nån att skriva med, såhär i början innan vi går ut mer offentligt. Blir andra barnet för vår del och precis lika spännande känns det. Även om tiden att fundera är bra mycket mindre med en "vildbasare" här hemma :lol:

//Tvåan
Användarvisningsbild
anonym
Gemensamt konto

Bli medlem, eller logga in! Medlemskap är gratis.

Re: Mars 2016

Oläst inläggav Sofiia » 26 jul 2015, 19:08

Hej!
Äntligen någon som startat mars tråden :tummenupp:
Här är en mamma från Raseborg som väntar tredje barnet om allt går vägen. Har två missfall i bagaget så osäkerhetskänslorna är enorma. En dag i taget och veckorna känns evighetslånga. ..
Hur har du mått så här långt?
/Trean
Sofiia

Oläst inläggav anonym » 26 jul 2015, 19:49

Vad kul med fler! :) Hoppas det blir tredje gången gillt nu då :nicka: Jodå, såhär långt rätt bra precis som med första. Värst är nog tröttheten, är glad att jag har semester ännu för så fort vi hittar på lite mer under en dag så är jag klar att ta natt vid 20-21.. Hur har du mått hittills? //Tvåan
Användarvisningsbild
anonym
Gemensamt konto

Oläst inläggav Sofiia » 01 aug 2015, 17:05

Hittills har det varit en ren mardröm. Mår så fruktansvärt illa i princip dygnet runt. Plus yrsel och huvudvärk. Började jobba efter semestern den här veckan så all energi går till det. Resten av dygnet ligger jag på soffan eller i sängen. Kul sällskap :nepp:
Om 1,5 vecka reser vi till Grekland och jag vet inte hur jag skall klara värmen. Kanske inte så kul för resten av gänget om jag ligger inne under acn dygnet runt...

Har inte mått så här illa med någon av de andra graviditeterna så jag fattar inte vad som är upp med den här. Urk!
Sofiia

Banner för våra hjärteinlägg

Återgå till Gravid - månadsgrupper