Hej på er!
Länge sen jag skrivit något nu, på nåt sätt flyger tiden bara iväg med två barn. Men kan inte klaga, dottern är, åtminstone ännu, väldigt lättskött och "snäll", sover mest hela dagarna och nätterna sover hon utan att vakna alls kl 22-06, kort amning och sen sover hon till 9. Då hon är vaken är hon glad och nöjd och skrattar mycket, skriker egentligen bara om hon blir övertrött. Tinde, dottern är tydligen som era barn som har bra sov-gener

. Helt annan kaliber än sonen som grät mycket speciellt om kvällarna tills han var 4 månader och sov väldigt hackigt på nätterna. Så jag vet att vara tacksam.
Och det är så roligt att vara hemma nu, så kul att kunna hålla sonen hemma från dagis då jag eller han vill, såsom idag. Njuter verkligen av livet nu.
Linzi, håller med om att 07an dvs sonen känns stor nu! Han ska också själv göra mycket vilket ju är bra, men man får nog hjälpa till också och ibland kräver han det också, t.ex. med ytterkläderna. Men han känns så stor annars också, han är knappt 110 cm så han är väldigt lång och längre än vissa av våra bekantas barn som är fem år!

Hoppas tillväxten lugnar ner sig i något skede.
Nu kom då vintern till H:fors, sonen blev alldeles överlycklig då han såg att det snöat i morse (även om det nu främst är slask men iallafall).
Hoppas ni andra har det bra också!