Brooke eller Taylor?

Evighetstrådar och chattrådar.

Moderator: acasia

Kategoriregler
viewtopic.php?f=7&t=18520

Brooke eller Taylor?

Brooke
26
76%
Taylor
8
24%

Antal röster : 34

Brooke eller Taylor?

Oläst inläggav Frö » 01 okt 2010, 10:13

Helt hömppä. Men störande.

Har under årens gång nu och då slöstirrat på Kauniit ja rohkeat och har nu p.g.a. amningen tittat på det igen ibland. Det gör ju inget att man inte tittat på programmet de senaste 7 åren. Allt är ju som förr. Utom att Ridge just nu är gift med Brooke och inte med Taylor, vilket han var senast.

Men nu har jag alltså på riktigt börjat fundera över vem av dessa två kvinnor ni "hejar" på? För det är väl den striden som egentligen är seriens kärna?
Frö
Silvermedlem

Bli medlem, eller logga in! Medlemskap är gratis.

Re: Brooke eller Taylor?

Oläst inläggav Natasha » 01 okt 2010, 10:24

Kunde inte tro att jag skulle ha en åsikt i en sån här fråga. Men jag avlade den första rösten! Något att (inte) sätta på sin CV. Jag såg periodvis på "Glamour" när jag gick i högstadiet på nittiotalet. Och visst är det ju Brooke!
Mamma till tre barn varav ett ännu är i dagis.
Användarvisningsbild
Natasha
Stamgäst
Stamgäst

Oläst inläggav knyttis » 01 okt 2010, 10:33

:lol: Haha, lustigaste undersökningen på länge! Har inte sett på länge, tror att Taylor var frun i huset ännu då, brook höll på med sin dotters snubbe eller nått.
Men som svar på frågan: Brook helt klart! Glider igenom allt! Taylor var ju lite lustig när hon dog dock och sedan dök upp igen alive!, och såg yngre ut än sina barn :w00t: :lol: , tacka vet jag plastikoperationer...
Loranga 10.11.2008 Masarin 4.8.2010

"Syster Yster"
Användarvisningsbild
knyttis
Mammapappa-proffs
Mammapappa-proffs

Oläst inläggav vero » 01 okt 2010, 11:26

knyttis skrev: Haha, lustigaste undersökningen på länge
:tumme: Håller med och så uppiggande! :tumme: Visste inte ens att denna serie gick mera :w00t: har nog aldrig följt riktigt med. Sett något avsnitt då och då. Tror att under studietiden så kunde jag ha tv:n på då man åt och då råkade det komma, men tror nog man kan skippa år i handlingen utan att missa något :wink: Eller ja, barnen blir äldre men de vuxna yngre :lol: Röstade på Taylor. Har aldrig gillat Brooke med sitt skälvande ansikte.
BildBildBildBildBildBild
Användarvisningsbild
vero
Stamgäst
Stamgäst

Oläst inläggav Pipi » 01 okt 2010, 12:33

Så knasigt så man bara måste svara! :lol: Brooke! Självklart, tänkte jag nästan säga.. :blink: Råkade faktiskt se en stund igår (trodde klockan var 18 - och inte 17 som den var - när jag väntade på Emmerdale) men jag har helt tappat allt hum om vem som är med vem märkte jag! Följde med serien nån gång på 90-talet men sen har den fått vara för min del. Emmerdale är min serie! :tummenupp:
Mamma till sex barn i åldrarna 23, 22, 19, 12, 11 och 4.
Pipi
Stamgäst
Stamgäst

Oläst inläggav Katizi » 01 okt 2010, 12:40

Även jag förvånar mig själv med att ha en åsikt i denna fråga!! :lol: Ridge var gift med Taylor senast jag tittade. Min åsikt är att han ska vara med Brooke!
Tripp2001, Trapp2005 och Trull2008
Användarvisningsbild
Katizi
Mammapappa-proffs
Mammapappa-proffs

Oläst inläggav Tinkerbelle » 01 okt 2010, 14:58

Naturligtvis är det ju Brååke som är bäst :blink:
Användarvisningsbild
Tinkerbelle
Guldmedlem

Oläst inläggav Tossan » 01 okt 2010, 17:04

Jaaaaa! Brooke och Ridge måste ju bara få varann till sist, det är förutbestämt!
Bild

Bild

Bild

Blogg: http://snigelnharald.blogspot.com/ - lämna gärna ett litet spår efter er om ni besöker den!
Tossan
Stamgäst
Stamgäst

Oläst inläggav abc » 01 okt 2010, 18:15

Jag tittade på "Glamour" lite nu och då i nedre tonåren. Men jag tittade inte så aktiv att jag förstod att detta var kärnan. Men visst var Brooke den där som verkade mera "sympatisk". Röstar på henne.

(Och jag är ju egentligen inte så insatt, men vill också vara med och rösta i en sådan här speciell omröstning ;)
Användarvisningsbild
abc
Mammapappa-proffs
Mammapappa-proffs

Oläst inläggav Humlan » 01 okt 2010, 19:32

Åh så det stör mig att jag inte alls vet vem ni talar om :w00t: Har aldrig sett denna serie. Borde kanske titta imorgon bara för att veta vem ni diskuterar :wink:
Tre fina barn födda 2003, 2010 och 2011.
Användarvisningsbild
Humlan
Stamgäst
Stamgäst

Oläst inläggav skogsmus » 01 okt 2010, 20:03

Tossan skrev:Jaaaaa! Brooke och Ridge måste ju bara få varann till sist, det är förutbestämt!
så tror ja också, fast alla ska väl först va me alla eller hur de nu va :lol:
Bild
skogsmus
Racermamma
Racermamma

Oläst inläggav Cupcake » 01 okt 2010, 21:36

Brooke såklart! Jag har tidvis följt med serien, mest på 90-talet, men en kortare tid också för kanske fem år sen. Nu har jag ingen koll alls på vad som händer och sker. "Glamour" var nog som bäst (eller, ja, bra har väl serien egentligen aldrig varit) då det var Forrester mot Spectra, catwalk och Brooke jobbade i labbet på Forrester. Det är ju löjligt hur relationerna utvecklades sen, kollade en gång nåt sorts släktträd med vem som varit gifta med vem, haft affärer med o.s.v. det var ju ett enda virrvarr.
Son 11/07, Dotter 01/10 och Dotter 02/13
Användarvisningsbild
Cupcake
Mammapappa-proffs
Mammapappa-proffs

Oläst inläggav Frö » 02 okt 2010, 20:54

:D Visst e de lite kul att så många svarat. Ingen ser ju ändå på eländet. :nepp:

Fast många måste ju göra det eftersom serien fortfarande kommer på tv. Tänk vilket jobb de har. Har nångång sett intervjuer med skådisarna och det som slagit mig var att de verkar ha jättekul och att de själva vet att serien är ganska kass. Som att hålla på med ett skämt år ut och år in.

Sen måste jag bara berätta att min mans faffa, då nästan 90, fick kaffet i vrångstrupen på mig då han deklarerade att: Glamour, det är en bra serie det. Där finns Stephanie - och hon har moralen kvar, hon!

Kunde inte ens tänka mig att denna religiösa man såg på en serie som denna. Och han lär inte ha missat ett enda avsnitt :D

Röstar själv på Brooke.
Frö
Silvermedlem

Oläst inläggav Frö » 02 okt 2010, 20:57

Cupcake skrev:då det var Forrester mot Spectra

Aj, jo. Det var ju DET serien handlade om. Hade faktiskt glömt det. Skulle nog gärna kolla in det där incest-trädet du hade sett också, Cupcake. Helt sjukt måste det ju vara.
Frö
Silvermedlem

Oläst inläggav Gosan » 02 okt 2010, 21:01

På basen av vad jag såg när jag var i 10-årsåldern så säger jag Taylor!
Bild

Bild
Användarvisningsbild
Gosan
Mammapappa-proffs
Mammapappa-proffs

Nästa

Vha, läser vår statistik fel?!! är du inte medlem? Bli medlem

Återgå till Lektrådar