Laga med lappar

Här kan medlemmarna på mammapappa.com fritt tipsa varandra om varor och tjänster, utan att de störa de som inte vill ha reklam. Den här gruppen kan användas även för valreklam. Självklart gäller reglerna för forumet i allmänhet även här.

Moderatorer: Peetra, IdaLotta, acasia

Kategoriregler
Det ska räcka med en tråd / firma eller sajt eller jippo, utom i undantagsfall. Läs även Trivselreglerna och Kategorireglerna

Laga med lappar

Oläst inläggav Stinan » 09 maj 2011, 17:12

Hej!

Vet inte hur det är med r andra, men jag blir tokig över att mina tre grabbar förstör knäna på sina byxor, det tar tre, fyra dagar så är nya byxor helt söndertrasade.
Min mamma brukade sy på lappar, men det håller ju aldrig. Har letat efter något bra sätt att laga eller förstärka knäna redan på nya byxor, kan väl säga att jag prövat med allt.
Till bara här om dagen, min granne har köpt lappar från knälappar.nu (Konstigt för det står http://www.swedpatch.se när man kommer dit). Hur som så var hon så nöjd
att jag nu köpt där jag med och även resten av gården jag bor på, det är ju bara för bra. Så vill ni skydda eller era barns kläder snabbt, så testa.. kostar inte många tior! :clap:

Hoppas ni kommer spara tid och pengar som jag/vi gjort.
Stinan

Bli medlem, eller logga in! Medlemskap är gratis.

Re: Laga med lappar

Oläst inläggav Peetra » 11 maj 2011, 11:24

...inte många tior...
Kronor eller euro? :)
Användarvisningsbild
Peetra
Kvalitetskontroll-tant
Kvalitetskontroll-tant

Oläst inläggav Stinan » 18 aug 2011, 21:22

Nu har man ju blivit beroende av deras underbara lappar, nu lappar jag även mina jeans i skrevet så dom inte slits ut lika lätt!! Kanon!!! Helt klart värt varje krona faktiskt. :clap:
Stinan

Oläst inläggav AnnikaPannika » 04 mar 2013, 15:17

o yea, har också handlat deras lappar, är så bra, nu har de en ny hemsida med ännu fler mönster o storlekar..
AnnikaPannika

Vha, läser vår statistik fel?!! är du inte medlem? Bli medlem

Återgå till Reklam och erbjudanden