Sökes frivilliga för coaching

Här kan medlemmarna på mammapappa.com fritt tipsa varandra om varor och tjänster, utan att de störa de som inte vill ha reklam. Den här gruppen kan användas även för valreklam. Självklart gäller reglerna för forumet i allmänhet även här.

Moderatorer: Peetra, IdaLotta, acasia

Kategoriregler
Det ska räcka med en tråd / firma eller sajt eller jippo, utom i undantagsfall. Läs även Trivselreglerna och Kategorireglerna

Sökes frivilliga för coaching

Oläst inläggav ulli » 18 feb 2013, 08:47

Jag håller på att utbilda mej till life coach (elämäntaidon valmentaja) och nu söker jag frivilliga som vill ställa upp som övningscoachade. Ni får gärna bo mellan Sibbo i öster och Raseborg i väster. Rör mej regelbundet åt båda hållen.
Målet med coachingen är att bli inspirerad,motiverad samt att få klarhet i sina tankar. Ämnet kan vara allt från att städa skåp, motionsprojekt, jobbrelaterat osv. Egentligen vad som helst som har med livet att göra. Själv har jag fått ut mycket av att bli coachad.
Om ni ställer upp som övningscoachade betyder det att vi skulle träffas 4 gånger ca. 1 timme per gång under våren. Coachingen kostar ingenting

Om ni är intresserade så ta kontakt!
Ulrika

ulrikajosefina@gmail.com
044-5051275
ulli

Re: Sökes frivilliga för coaching

Oläst inläggav Boa » 18 feb 2013, 13:19

Det här låter som nåt min mamma eventuellt sku kunna vara intresserad av, ska höra med henne så återkommer jag.
Tre prinsessor, Stora L 08/06, Storalilla M 09/08 och Lilla E 06/11

Bild Bild Bild
Användarvisningsbild
Boa
Mammapappa-proffs
Mammapappa-proffs

Återgå till Reklam och erbjudanden