Expertjobb som/åt vårdledig

Här kan medlemmarna på mammapappa.com fritt tipsa varandra om varor och tjänster, utan att de störa de som inte vill ha reklam. Den här gruppen kan användas även för valreklam. Självklart gäller reglerna för forumet i allmänhet även här.

Moderatorer: Peetra, IdaLotta, acasia

Kategoriregler
Det ska räcka med en tråd / firma eller sajt eller jippo, utom i undantagsfall. Läs även Trivselreglerna och Kategorireglerna

Expertjobb som/åt vårdledig

Oläst inläggav Wilmina » 23 feb 2013, 14:35

Kanske jag inte är den enda som tyckt om att konsultera och sköta andra små extraknäck inom min branch vid sidan om allt barnskötase? Har bekantat mig nu med företaget Mamwork (http://www.mamwork.fi/) och träffat dess ägare, och tycker det är synd att jag hittat dem först nu när min vårdledighet lider mot slutet. Verkar riktigt mänskliga men proffsiga i mitt tycke. En bekant har redan jobbat via dem och allt har skötts väl. Så kanske nån annan i huvudstadsregionen är intresserad av att använda sig av sin expertis?

Eller kanske ni jobbar på ställen (de siktar främst på små och medelstora företag men knappast säger de nej till andra som vill beställa ett projekt heller) där det finns behov för en extra resurs, en expert på sitt område, men inte resurser/jobb för att anställa nån helt ny?

Personligen tycker jag detta är ett supersätt att kanske litelite göra arbetsmarknaden mer flexibel för såna som jag, som gärna både jobbar och är hemma, dvs helst inte väljer antingen eller.
Tips på gratis och roliga aktiviteter, pyssel och evenemang i Helsingfors, Finland och på resa på engelska på freebutfun.wordpress.com.
Wilmina
Supermedlem
Supermedlem

Återgå till Reklam och erbjudanden