Au Par till Geneve

Här kan medlemmarna på mammapappa.com fritt tipsa varandra om varor och tjänster, utan att de störa de som inte vill ha reklam. Den här gruppen kan användas även för valreklam. Självklart gäller reglerna för forumet i allmänhet även här.

Moderatorer: IdaLotta, Peetra, acasia

Kategoriregler
Det ska räcka med en tråd / firma eller sajt eller jippo, utom i undantagsfall. Läs även Trivselreglerna och Kategorireglerna

Au Par till Geneve

Oläst inläggav Bimse » 22 maj 2013, 14:07

Vi är en ung finlandssvensk-brittisk familj som söker en svenskspråkig Au Pair till oss i Geneve, Schweiz, från oktober 2013 till augusti 2014 för att sköta om var ettåriga dotter. Största delen av året kommer jag, Sofie, att vara ensam med vår dotter i Geneve, så eftersom jag jobbar heltid kommer din uppgift att vara att hämta vår dotter från dagis kring lunchtid och sköta om henne på eftermiddagarna, samt att göra vissa lätta jobb i hushållet som att tillreda barnmat. Din arbetsvecka är måndag till fredag, 6 timmar per dag. Enligt Schweizisk lag bör du också gå på franska lektioner 4 timmar per vecka.

Forutom uppehåll och kost erbjuder vi en lön pa CHF 700 per månad, och vi täcker dina flyg till och från Geneve i början och slutet på ditt kontrakt samt dina franska lektioner. Du har 30 dagar semester under ditt 11 månaders kontrakt.

Vi letar efter någon som är ansvarsfull, energisk och varmhjärtad, och du bör ha tidigare erfarenhet av att sköta om små barn med goda referenser. Det här jobbet är en fantastisk möjlighet för dig att lära dig eller förbättra din franska, samt att bo i hjärtat av Europa med de franska alperna, italienska storstäder och franska rivieran allt på nära avstånd. Om du är intresserad vänligen kontakta mig på sofie.sandstrom@gmail.com med en fristående ansökan.
Bimse

Bli medlem, eller logga in! Medlemskap är gratis.

Återgå till Reklam och erbjudanden