Tips för er som har svårt att hinna med allt

Här kan medlemmarna på mammapappa.com fritt tipsa varandra om varor och tjänster, utan att de störa de som inte vill ha reklam. Den här gruppen kan användas även för valreklam. Självklart gäller reglerna för forumet i allmänhet även här.

Moderatorer: Peetra, IdaLotta, acasia

Kategoriregler
Det ska räcka med en tråd / firma eller sajt eller jippo, utom i undantagsfall. Läs även Trivselreglerna och Kategorireglerna

Tips för er som har svårt att hinna med allt

Oläst inläggav Elin81 » 18 nov 2013, 17:45

Hej
Jag misstänker att många av er liksom oss har svårt att få tiden att räcka till med barn, familj och jobb. Jag tänkte bara dela med mig hur vi löst delar av problemet och tipsa om en tjänst vi använt oss av. Vi har använt oss av sajten

http://www.domytask.se

Det är en sajt där folk som behöver hjälp med olika saker lägger upp en annons gratis och får svar av folk som är intresserade av att hjälpa dem och tjäna lite extra pengar. Det kan vara vad som helst, allt från hjälp att handla, skotta snö, slänga grovsopor, putsa fönster, rasta hunden, fixa i trädgården, montera möbler osv.

Vi har bl.a lagt upp en annons och fått hjälp att putsa våra fönster, slänga våra grovsopor och fixa i trädgården. Det har inte kostat speciellt mycket, de som har hjälpt oss har över lag varit väldigt duktiga och det har känts så skönt att lägga ut dessa saker på någon annan och få lite mer tid att fokusera på familjen och barnen.

Hoppas det här hjälper er andra också.
/Elin
Elin81

Bli medlem, eller logga in! Medlemskap är gratis.

Vha, läser vår statistik fel?!! är du inte medlem? Bli medlem

Återgå till Reklam och erbjudanden