träff för gravida/småbarns föräldrar i Ekenäs

Kika in här för att bestämma eller kolla när och var mammapappa.coms besökare träffas i hela Finland. Endast registrerade medlemmar kan starta trådar i den här forumgruppen.

Moderator: skogsmus

träff för gravida/småbarns föräldrar i Ekenäs

Oläst inläggav ugglemor » 04 jan 2014, 15:57

Hej,
Som nyligen inflyttad Ekenäs bo saknar jag vuxen kontakter i området. Jag är en 25årig studerande som flyttat till Ekenäs med min man efter hans jobb. Nu är jag gravid och väntar med iver vårt första barn som skall födas i mitten av juni.
Finns det månne intresse för träffar i ekenäs området? Jag känner altså ingen här i Raseborg och behöver någon att tala med, kanske shoppa, promemera, simma m.m.
från Borgå bor nu i Raseborg.
Första barnet 6/14
ugglemor

Re: träff för gravida/småbarns föräldrar i Ekenäs

Oläst inläggav Inoli » 22 jan 2014, 10:22

Hej!
Jag är också nyligen inflyttad i Ekenäs :)!
Jag har ren ett barn, men väntar nästa och beräknat är i maj! Jag ska idag gå och testa vattengymnastiken som Folkhälsan ordnar, kom gärna med så är jag inte ensam med alla pensionärer (även om det också säkert är ganska roligt :)).

Annars hittar jag gärna på något, för dagarna kan bli ganska långa!
Inoli

Re: träff för gravida/småbarns föräldrar i Ekenäs

Oläst inläggav Inoli » 22 jan 2014, 10:54

Hej!

jag är också nyinflyttad och väntar mitt andra barn. Om det inte stör att jag ren har ett så går jag gärna promenader eller tar en kaffe eller går och simmar, vad som helst! Jobbar du på dagarna eller studerar du på dagarna?

Hälsn :)
Inoli

Återgå till Träffar