Någon som köpt Ferrari-upplevelse i Finland?

Diskutera allt möjligt som inte har med barn att göra.

Moderatorer: IdaLotta, skogsmus, mamma eva

Någon som köpt Ferrari-upplevelse i Finland?

Oläst inläggav lilina » 14 apr 2016, 13:29

Som rubriken lyder, är det någon som har provkört en ferrari i Finland? På vilken ort och genom vilken firma?

Jag funderar på att köpa en Ferrari-upplevelse som födelsedagspresent. De tre företag jag hittat att man kan köpa en upplevelse genom är Greatdays, Elämyslahjat och Kokemuslahjat. Nu har jag läst mycket negativt om liknande företag i Sverige, där folk har blivit lurade på pengar och aldrig fått sin provkörning. Därför undrar jag om någon här på forumet har köpt en upplevelse genom något av dessa tre ställen och hur det har gått i så fall?

Sen undrar jag också om någon har tips på andra ställen man kan få provköra en Ferrari genom? Kanske någon bilförsäljare? Det spelar inte så stor roll var i Finland det är.

Tips?
lilina

Bli medlem, eller logga in! Medlemskap är gratis.

Re: Någon som köpt Ferrari-upplevelse i Finland?

Oläst inläggav acasia » 18 apr 2016, 17:33

Jag känner ingen som köpt köra Ferrari upplevelse via någon av dessa firmor men jag vet om sådana som köpt diner in the sky och varmluftsballong och de har åtminstone motsvarat vad som lovats. Detta har varit via Elämyslahjat.
Minns gårdagen, dröm om morgondagen, lev idag!
Användarvisningsbild
acasia
Kvalitetskontroll-tant
Kvalitetskontroll-tant

Re: Någon som köpt Ferrari-upplevelse i Finland?

Oläst inläggav Polispussaren1974 » 17 maj 2016, 23:33

Michael Night från Rovaniemi, sälger en förnyad version av bilen i serien The Night Rider (Ritari Ässä,) som ändast lyder Blinda Ögonprotesanvändare, som inte kan Trafikreglerna över huvudtaget! Lönar sig att experimentera och -köpa, för den, som får den att lyda andra, än Blinda Ögonprotesanvändare, får den för 5 _Euro och övriga för 10 Euro och dessutom, kan den förnyade versionen, även tala andra språk, än engelska och egarbytet händer, medan musiken till The Night Rider, dundrar i bakgrunden. Alla intresserade, nämn om intresset, genom att besvara detta Inlägg, för den snabbaste, får experimentera med bilen först, för den är alltid bättre, än en Ferrari och av dessa, finns det inte varje år!
Polispussaren1974

Vha, läser vår statistik fel?!! är du inte medlem? Bli medlem

Återgå till Ordet är fritt!