Brooke eller Taylor?

Evighetstrådar och chattrådar.

Moderator: acasia

Kategoriregler
viewtopic.php?f=7&t=18520

Brooke eller Taylor?

Brooke
26
76%
Taylor
8
24%

Antal röster : 34

Re: Brooke eller Taylor?

Oläst inläggav Lysmasken » 02 okt 2010, 23:01

Har inte tittat på 7-8 år men svaret är såklart Brooke! Taylor är ju patetisk..

Cupcake skrev:Brooke såklart! Jag har tidvis följt med serien, mest på 90-talet, men en kortare tid också för kanske fem år sen. Nu har jag ingen koll alls på vad som händer och sker. "Glamour" var nog som bäst (eller, ja, bra har väl serien egentligen aldrig varit) då det var Forrester mot Spectra, catwalk och Brooke jobbade i labbet på Forrester. Det är ju löjligt hur relationerna utvecklades sen, kollade en gång nåt sorts släktträd med vem som varit gifta med vem, haft affärer med o.s.v. det var ju ett enda virrvarr.

Då var det ännu "bra", efter det har dom ju alla gift sig med varandra och fått barn typ med sina egna syskon :swoon: så det har nog spårat ur..
Låt alla blommor blomma!

Son född 02/2003 och dotter född 02/2007
Användarvisningsbild
Lysmasken
wanna-be-bitch
wanna-be-bitch

Bli medlem, eller logga in! Medlemskap är gratis.

Oläst inläggav råddan » 03 okt 2010, 16:35

Brooke... har inte tittat på många många år nu (och skulle inte göra det heller :yawn: ), men som många andra tittade jag i typ högstadiet i början av 90 talet :swoon: Har t.o.m. sett 1:a avsnittet.
Hemmamamma med 6 söner födda -01, -04, -05, -08, -10, -13
råddan
Mammapappa-proffs
Mammapappa-proffs

Oläst inläggav Tinde » 03 okt 2010, 20:51

:tumme: Min första tanke var Taylor, för på den tiden som jag ännu földje med serien (över 10 år sedan :shock: ou nou, är det faktiskt så länge sedan) så tyckte jag bättre om Taylor. I början av seriens gång höll jag definitivt för Brooke, men hon blev så hemsk med åren. Snyft...hon var så gullig och snäll i början. Röstar ändå Brooke.

råddan skrev: Har t.o.m. sett 1:a avsnittet.

Det gjorde jag också! :D Enda till avsnitt 100 trodde jag det skulle sluta vid 100. :swoon: Hur många delar har månne gjorts idag. Serien har antagligen blivit de där skådisarnas liv. :lol:

Kollade förresten in bilder på google hur de såg ut i början och hur de ser ut nu. De ser ju lika unga ut ännu, men ändå annorlunda och på ett sorgligt sätt.
"Carpe diem"
Användarvisningsbild
Tinde
Resande hemmamamma
Resande hemmamamma

Oläst inläggav acasia » 03 okt 2010, 21:57

Har inte sett på serien på evigheter. Såg mycket då jag hade babysar som ammades. Då satt jag i princip varje kväll och tittade. Inte kanske lika mycket med lillasyster som med de två andra.

Tinde skrev: Min första tanke var Taylor, för på den tiden som jag ännu földje med serien så tyckte jag bättre om Taylor. I början av seriens gång höll jag definitivt för Brooke, men hon blev så hemsk med åren. Snyft...hon var så gullig och snäll i början.

Tänkte helt lika så jag röstade Taylor.
Minns gårdagen, dröm om morgondagen, lev idag!
Användarvisningsbild
acasia
Kvalitetskontroll-tant
Kvalitetskontroll-tant

Oläst inläggav Peetra » 03 okt 2010, 23:56

Taylor :nicka:
Användarvisningsbild
Peetra
Kvalitetskontroll-tant
Kvalitetskontroll-tant

Oläst inläggav Klösamaja » 04 okt 2010, 08:33

Brooke! Taylor bara leker martyr hela tiden. Tyvärr hinner jag aldrig kolla på serien för vi håller alltid på med middagsbestyr/disk just den tiden.
L 01/10 R 03/12 E 11/13
Klösamaja
Mammapappa-proffs
Mammapappa-proffs

Oläst inläggav Lilla Ka » 05 okt 2010, 08:41

Underbart. Det är som med Eurovisionen, sånt strunt tittar ingen på. Men då saken diskuteras har minsann alla en åsikt! Med amningsperioder på sammanlagda 2 år och en studietid på 10 år kan jag ärligt erkänna att jag tittat på serien, ibland mer och ibland mindre. Nu inte alls, faktiskt. Och jag kan också berätta att Ridge minsann varit gift med båda damerna i omgångar och tur vis. Tur att hans pappa Eric tar hand om ex-frun tillls hon passar Ridge igen. Jobbigt det där... Nu för tiden är väl generationen under också engagerad, eller ingejdscht men diverse rollkaraktärer. :)

Min mamma fastnade för serien pga Sally Specktras (frid över hennes minne) minspel. Också en ursäkt...

Klart man hejar på Brook, Taylor sku ju inte ens klara av att le om hon vann, inte med de silikonläpparna!
Storasyster
Bild
Storebror
Bild
Lillebror
Bild
Användarvisningsbild
Lilla Ka
Supermedlem
Supermedlem

Oläst inläggav vero » 05 okt 2010, 10:01

Utanför ämnet: varför slåss de ens över en man som Ridge.Då jag såg på serien tyckte jag han var så korkad och tycks ju ha världens beslutsångets :wink:
BildBildBildBildBildBild
Användarvisningsbild
vero
Stamgäst
Stamgäst

Oläst inläggav knyttis » 05 okt 2010, 14:17

^Brukar inte "Ridge" komma på besök till Finland ibland? Han lär vara populär här, charmant hårman och muskulösa käkben... :lol:
Loranga 10.11.2008 Masarin 4.8.2010

"Syster Yster"
Användarvisningsbild
knyttis
Mammapappa-proffs
Mammapappa-proffs

Oläst inläggav smurfina4 » 05 okt 2010, 14:36

Såg på serien när den börja,men har inte sett på den nu på evigheter :nepp: Via seiska har man ju lite hållt koll på vad som händer där,men det är ju en enda röra :curse:
Vem är ihop med vem egentligen?Röstar på Brooke,men Ridge borde kanske skaffa en helt ny dam :tumme:
smurfina4
Guldmedlem

Oläst inläggav mamma eva » 06 okt 2010, 07:35

Röstar på Brooke som min kära bortgågna mamma höll på,själv har jag nog inte tålamod med denna serie då den är så himla seeeeeg och samtal som i reella livet håller på fem minuter segar på i månader då de mitt i allt fryser till en isstod och ej säger diddlysquatt haha. Mamma skulle jämt se på den och pratade mycket om den så nog vet jag ju vad det går ut på i denna show :wink:

r i p mamma,this one is for you.
Life's short, talk fast! And enjoy a cup of coffee!Bild

så länge hjärtat är varmt så fryser man inte...

i himmelen så ock på jorden är ni mina älskade barn av hela mitt hjärta...
Användarvisningsbild
mamma eva
Mme moderateur
Mme moderateur

Oläst inläggav Cupcake » 06 okt 2010, 20:26

Då serien började så var det väl inte så konstigt att kvinnfolk föll för Ridge. Då var han ju inte så lastgammal, 30+ nånting, och även i mitt tycke rätt så stilig. Men att intresset håller sig kvar, det har jag svårare att förstå. För även om han är lika gråhårig som Mr. Clooney så går det ju inte ens att jämföra de två...
Son 11/07, Dotter 01/10 och Dotter 02/13
Användarvisningsbild
Cupcake
Mammapappa-proffs
Mammapappa-proffs

Oläst inläggav Trinity79 » 08 okt 2010, 13:50

Hih! Jag trodde på riktigt att jag aldrig skulle "bli av" med den här serien, i så många år försökte jag sluta titta, men var ändå helt fast... :) Nu har jag inte sett på lääääänge, men har nog en åsikt; Brooke förstås!!!!
Bild
Bild
Bild
Trinity79
Guldmedlem

Oläst inläggav Lilla Ka » 11 okt 2010, 13:01

Föresten, det var en tant som såg förvånad ut då hon fick veta att serien visades dar/vecka. Hon hade bara kollat en viss dag och inte ens fattat att hon missa 4 avsnitt där emellan. :lol: Det säger en del som serien.
Storasyster
Bild
Storebror
Bild
Lillebror
Bild
Användarvisningsbild
Lilla Ka
Supermedlem
Supermedlem

Oläst inläggav Peffan » 29 okt 2010, 22:02

Pipi skrev:Så knasigt så man bara måste svara! :lol: Brooke! Självklart, tänkte jag nästan säga.. :blink: Råkade faktiskt se en stund igår (trodde klockan var 18 - och inte 17 som den var - när jag väntade på Emmerdale) men jag har helt tappat allt hum om vem som är med vem märkte jag! Följde med serien nån gång på 90-talet men sen har den fått vara för min del. Emmerdale är min serie! :tummenupp:

Min me! :tummenupp: Kollade också på "Kaunarit" på 90-talet och hejade då på Brooke. Och jo, Taylors "rise from the dead" var minst sagt lustigt men inte första gången i serien som nån kommit tillbaka från de döda. Men hennes läppar! :scared: Hur kan nån tycka att det är snyggt??
-Peffan-

Bild

Bild

Utomkveds 06/09
Peffan
Supermedlem
Supermedlem

Föregående

Återgå till Lektrådar